dilluns, 5 d’octubre del 2009

Un american dream fet realitat

Una neix cabreta, i a 6è de bàsica, quan a socials t'ensenyen geografia, s'enamora de les grans (i no tan grans) serralades del món i pensa que algun dia hi anirà... Aquí s'hi compten l'Atlas, els Caucas, els Andes... I les muntanyes Rocoses!

Així doncs, quan des del bus que ens duia a Denver es van començar a veure unes grans muntanyes nevades, ja vam saber que s'acostava el moment de fer realitat el meu particular "american dream".

Vam passar la primera nit a Boulder, per anar-nos fent a la idea que la plana s'acabava, per deixar pas a les muntanyes i a un fred important... L'endemà, després d'una caminada aclimatadora des d'aquesta ciutat, vam arribar-nos fins al Rocky Mountain National Park, al bell mig de les Rocoses, on només quedava una zona d'acampada oberta. Nosaltres, sense manies, vam decidir acampar-hi malgrat les previsions d'arribar sota zero. Això sí, molt ben equipats amb una tenda comprada a l'Honest Ed de Charànna. Atenció a les parceles que et lloguen per $20 la nit: àrea aplanada especialment per posar-hi la tenda, taula amb bancs i zona per fer foc, perfectament protegida i amb graella inclosa!!

El lloc era inmillorable, muntanyes de fons, ants (en època d'aparellament) per tot arreu però molt, molt fred. Per fer-vos-en una idea, quan ens vam llevar l'endemà, l'aigua de la cantimplora s'havia congelat.

Malgrat el fred, però, vam fer una excursió molt xula que pujava al "Sky Pond" un llac en una vall preciosa sota unes parets impressionants.

I aquí totes les fotos!

1. Quin fred! heu pasat del tròpic de thailandia a les rocoses mes gelades... un banyet al llac?

2. I estàvem de càmping!!! A les nits, se'ns gelava la bossa aquella d'aigua del càmping ... necessitem un vol a Cancún o algo!